Marktconsultatie vervoer interne post door sociale werkvoorziening- GVB Amsterdam – Aanbestedingsnieuws

Marktconsultatie vervoer interne post door sociale werkvoorziening- GVB Amsterdam

GVB heeft het voornemen om het vervoer van de interne post en gevonden voorwerpen in de markt te zetten voor invulling door sociale werkvoorziening (SW-bedrijven). Het doel is om voor langere tijd een SW-bedrijf te contracteren die samen met GVB het partnership aangaat. GVB wil gebruikmaken van de mogelijkheid om 1 eigen herplaatsingskandidaat te laten participeren in het proces van interne post en gevonden voorwerpen. Hiermee spant GVB zich in om deze medewerker zo snel mogelijk weer terug te brengen in het arbeidsproces. De kenmerken van vervoer van de interne post en gevonden voorwerpen
zijn uitermate geschikt om uitgevoerd te worden door SW-bedrijven.

GVB wenst voor langere tijd een raamovereenkomst met een SW-bedrijf af te sluiten met de voorwaarden waaronder het vervoer van de interne post en gevonden voorwerpen gaat plaatsvinden. GVB wil graag één partner voor het vervoer van de interne post en gevonden voorwerpen. GVB onderzoekt mede met deze marktconsultatie of de markt van SW-bedrijven een bijdrage kan leveren aan deze ambitie. GVB onderzoekt welke SW-bedrijven het vervoer van interne post en gevonden voorwerpen kunnen verzorgen. Het gaat in hoofdlijnen om:
• Het leveren van 1 bestuurder inclusief voertuig;
• Voorzien in 1 arbeidsplaats voor 1 herplaatsingskandidaat van GVB;
• Het op werkdagen rijden van de vastgestelde interne postroute van GVB;
• De ritten zullen op werkdagen uitgevoerd worden op basis van 6 uur per dag;
• Het legen van de postbus alvorens aan de interne postroute van GVB te beginnen;
• Het op de route meenemen van gevonden voorwerpen;
• Vervanging van de herplaatsingskandidaat van GVB bij afwezigheid, ziekte of verlof;
• Vergoeding: prijs per dag, afhankelijk van eventuele levering van een 2e bestuurder;
• Facturatie: achteraf per maand.

Vooruitlopend op een aanbesteding wenst GVB een marktconsultatie uit te voeren onder SW-bedrijven die het vervoer van de interne post en gevonden voorwerpen kunnen uitvoeren en kunnen voorzien in het behouden van 1 arbeidsplaats voor herplaatsingskandidaten van GVB. De belangrijkste doelstellingen van deze marktconsultatie zijn:
• kennis op willen doen van actuele ontwikkelingen in de markt van SW-bedrijven;
• te toetsen of de ideeën en wensen die bij GVB leven realistisch zijn en ook stroken met de markt van SW-bedrijven;
• naast het beantwoorden van de gestelde vragen, worden belanghebbenden ook in de gelegenheid gesteld om suggesties en ideeën in te dienen.
GVB hoopt op deze wijze een eventuele aanbesteding te organiseren en een raamovereenkomst af te kunnen sluiten die zo goed mogelijk is afgestemd op de markt. De marktconsultatie bestaat initieel uit 1 fase te weten: een schriftelijke reactie op de door GVB gestelde vragen. Optioneel kan een overlegronde ingevoegd worden. Dit betreft een mondelinge toelichting op de gestelde
vragen met de daarbij behorende antwoorden; dit vindt plaats op basis van individuele gesprekken, deze fase is optioneel en is geheel afhankelijk van de uitkomst c.q. conclusie aan de hand van de gegeven antwoorden op de gestelde vragen.

Bron: Tenderned dinsdag 5 oktober 2021 https://www.tenderned.nl/tenderned-tap/aankondigingen/240174

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *