Leerlingenvervoer gemeente Altena – Aanbestedingsnieuws

Leerlingenvervoer gemeente Altena

©ZAZ

De gemeente Altena is gelegen in het noorden van Noord-Brabant, grenzend aan de provincies Zuid-Holland en Gelderland.
Op peildatum najaar 2023 zitten er ca. 275 kinderen in het vervoer.
De opdracht in deze aanbesteding van de gemeente Altena is opgesplitst in percelen:
Perceel 1 – Altena en aanliggende gemeenten: Uitvoering en regie van het
leerlingenvervoer vanuit en naar adressen binnen de gemeentegrenzen van de
opdrachtgever, van en naar scholen- en stagelocaties binnen de gemeentegrenzen van de
gemeente en naar en van scholen- en stagelocaties binnen de gemeentegrenzen van de
gemeenten Gorinchem, Waalwijk, Zaltbommel en Heusden (huidig moment 150 leerlingen).
Perceel 2 – West-Brabant: Uitvoering en regie van het leerlingenvervoer vanuit en naar
adressen binnen de gemeentegrenzen van de opdrachtgever naar en van scholen- en
stagelocaties binnen de gemeentegrenzen van Breda, Oosterhout, Dongen, Etten-Leur en
Zundert (huidig moment 54 leerlingen).
Perceel 3 – Midden- en Oost-Brabant: Uitvoering en regie van het leerlingenvervoer vanuit
en naar adressen binnen de gemeentegrenzen van de opdrachtgever naar en van scholen en stagelocaties binnen de gemeentegrenzen van de gemeenten ’s-Hertogenbosch, Tilburg, Oisterwijk, Boxtel, Sint-Michielsgestel, Druten, Beuningen en Nijmegen (huidig moment 44 leerlingen).
Perceel 4 – de rest van Nederland: Uitvoering en regie van het leerlingenvervoer vanuit en naar adressen binnen de gemeentegrenzen van de opdrachtgever naar en van scholen- en stagelocaties in de rest van Nederland (huidig moment 24 leerlingen).

De aanbestedende dienst is van plan om per perceel met maximaal één partij een overeenkomst af te sluiten. Een partij mag meerdere percelen gegund krijgen, dit is niet gemaximeerd. De economisch meest voordelige inschrijving wordt voor deze opdracht vastgesteld op basis van het gunningscriterium beste prijs-kwaliteitsverhouding.  Het Programma van Eisen geldt voor alle percelen.  De ingangsdatum van de overeenkomst is 1 augustus 2024. De af te sluiten raamovereenkomst heeft een vaste looptijd van zes jaar. De overeenkomst kan twee keer worden verlengd voor de duur van één jaar. De aanbestedende dienst heeft gekozen voor een looptijd langer dan vier jaar (raamovereenkomst). De redenen hiervoor zijn dat de opdrachtnemer voor de opdracht zal investeren in aanschaf van duurzame infrastructuur, de opdracht moet hierdoor dusdanig zijn van contractduur dat dit mogelijk is. Daarnaast heeft de opdracht betrekking op een kwetsbare doelgroep, welke gebaat is bij continuïteit van de dienstverlening. Voor deze opdracht geldt een maximale waarde van €30.000.000,- exclusief BTW over de gehele looptijd inclusief verlengingsopties.

Bron: Tenderned vrijdag 10 november 2023 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/316281

Aanbestedingsnieuws 8e jaargang editie 13 november 2023

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *