Beveiliging- en hospitalitydiensten gemeente Vlaardingen – Aanbestedingsnieuws

Beveiliging- en hospitalitydiensten gemeente Vlaardingen

Foto: Google Streetview

De opdracht in deze openbare aanbesteding betreft het verzorgen van de dienstverlening beveiligings- en hospitalitydiensten conform het programma van eisen. De opdracht bestaat uit de onderdelen: 

a. Objectbeveiliging
Objectbeveiliging heeft betrekking op het leveren van fysieke beveiliging en gaat om het fysiek aanwezig zijn van security hostess(es)/host(s) die beveiligingstaken dienen uit te voeren op de locaties Oude stadhuis en Stadskantoor. 

b. Hospitalitydiensten
Hospitalitydiensten heeft betrekking op het leveren van Hostess(es)/Host(s). De Hostess/Host is proactief, dienstverlenend, gastvrij, klantvriendelijk en werkt veilig. Het gaat om het fysiek aanwezig zijn van Hostess(es)/host(s) die hospitalitydiensten dienen uit te voeren op de locatie Oude stadhuis en indien gewenst Stadskantoor. 

c. Brand- en sluitronde
De brand- en sluitronde heeft betrekking op het verzorgen van een brand- en sluitronde ten behoeve
van de locaties Oude stadhuis en Stadskantoor. 

d. Alarmopvolging
Alarmopvolging heeft betrekking op het kunnen verzorgen van alarmopvolging ten behoeve van
de locaties 
 Oude stadhuis, Stadskantoor, Stadswerf, Handhaving en Toezicht, Stadsarchief, Bibliotheek, begraafplaats Holy, begraafplaats Emaus en de Stadsgehoorzaal. 

Na een Europese openbare aanbesteding in 2017 is door opdrachtgever één opdrachtnemer gecontracteerd die verantwoordelijk is voor de dienstverlening objectbeveiliging- en hospitalitydiensten’ voor de locaties Oude stadhuis, Stadskantoor en indien van toepassing ook voor andere locaties. De raamovereenkomst loopt tot en met 31 december 2021 en eindigt van rechtswege. Daarnaast is één andere opdrachtnemer verantwoordelijk voor de dienstverlening ‘brand- en
sluitronde’ voor de locaties Oude stadhuis en Stadskantoor en voor alarmopvolging en indien van toepassing voor een ‘openingsronde en/of ‘controleronde’ voor alle (andere) locaties van opdrachtgever. De verantwoordelijkheid en invulling van de dienstverlening voor de dienstpanden ligt bij team Facilitaire Voorzieningen. Voor de overige locaties ligt de verantwoordelijkheid voor de dienstverlening bij team Vastgoed.

Het uitgangspunt van o

Opdrachtgever is om een opdrachtnemer te contracteren die de zorg op zich neemt voor het leveren en op professionele en verantwoorde wijze uitvoeren van beveiligings- en hospitalitydiensten. Opdrachtnemer draagt daarbij de zorg voor het uitvoeren van diverse beveiligings- en hospitalitydiensten en daaraan gerelateerde dienstverlening, waaronder voor locatie Markt 11 ook de ontvangstfunctie valt. Belangrijk hierin is dat opdrachtnemer actief de regierol vervult, proactief met
opdrachtgever samenwerkt en zorgt voor de vereiste flexibiliteit met betrekking tot de gewenste inzet van medewerkers.
Gunning vindt plaats op basis van het gunningscriterium ‘economisch meest voordelige inschrijving’, die wordt vastgesteld op basis van ‘beste prijs-kwaliteitsverhouding’ waarbij naast de prijs ook kwalitatieve aspecten worden beoordeeld.

Bron: Tenderned vrijdag 3 september 2021 https://www.tenderned.nl/tenderned-tap/aankondigingen/237192

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *