lease IT devices t.b.v. leerlingen en personeel Progresso – Aanbestedingsnieuws

lease IT devices t.b.v. leerlingen en personeel Progresso

Laatst geupdate op april 5, 2023 door redactie

Illustratie: pixabay.com

De aanbestedende dienst is de Stichting Openbaar Voortgezet Onderwijs Progresso (SOVOP). De aan te besteden opdracht wordt als volgt gedefinieerd: Het leveren, gebruiksklaar opleveren en services van IT Devices op basis van lease voor het personeel en lease/koop voor de leerlingen. SOVOP least voor de docenten naar verwachting voor circa €250.000,- over een periode van vier jaar, voor de leerlingen is dit naar verwachting €200.000,-. Aan deze bedragen kunnen geen rechten
worden ontleend.

De aanbesteding leidt tot een raamovereenkomst met een looptijd van vier jaar. De overeenkomst is door de aanbestedende dienst tussentijds te beëindigen met een opzegtermijn van zes maanden. Gedurende de contractperiode beoordeelt opdrachtgever de kwaliteit van de dienstverlening tweemaal per jaar aan de hand van onderstaande kritische prestatie-indicatoren (KPI’s). Het doel hiervan is om de kwaliteit van dienstverlening te borgen en te verbeteren en zo actief te werken aan een duurzame relatie. Opdrachtgever evalueert tijdens het overleg de bevindingen met opdrachtnemer.
KPI’s
– Levertijden conform afspraak, 95% van alle bestellingen is op tijd geleverd.
– Actualiteit van het aanbod (bijvoorbeeld laatste generatie processor), 100% van het aanbod voldoet aan de eisen van actualiteit zoals SOVOP die stelt.
– Afhandeling klachten, alle klachten worden afgehandeld conform SLA (door gegunde partij te leveren na voorlopige gunning).
– Garantie en service, alle garantie en service afhandelingen worden afgehandeld conform SLA.
– Tevredenheid van contactpersonen. De contactpersonen van opdrachtgever geven over iedere evaluatieperiode een rapportcijfer, op een schaal van 1 tot 10 voor de volgende prestaties van opdrachtnemer:
• de beschikbaarheid van de accountmanager;
• de invulling van de eisen en de toezeggingen in de antwoorden op open vragen;
• de helderheid en transparantie van de communicatie;
• de bereidheid om mee te denken en te voorzien in informatie over ontwikkelingen;
• de prijsvorming, beschikking over devices conform bestelling.
Het gemiddelde cijfer over de prestaties is minimaal een 7. Het cijfer mag niet meer dan 0,5 zakken ten opzichte van de vorige periode. De verantwoordelijkheid voor de monitoring van de KPI’s ligt bij opdrachtnemer. opdrachtnemer toont aan dat bovenstaande KPI’s behaald zijn met valide en aantoonbaar betrouwbare informatie.

Aanbesteder voert een openbare procedure. Het gunningscriterium bij deze opdracht is de beste prijs-kwaliteitsverhouding.

Bron: Tenderned donderdag 23 maart 2023 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/292190

Aanbestedingsnieuws 8e jaargang editie 24 maart 2023

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *