Financieel informatiesysteem – Almelo
Het doel van deze aanbesteding van de gemeente Almelo is het selecteren en contracteren van één inschrijver voor de levering
van een financieel informatiesysteem en aanverwante diensten gedurende een initiële periode van vijf jaar. De aanbestedende dienst heeft een eenzijdige, optionele verlengingsmogelijkheid van vijfmaal twee jaar. De opdracht in deze aanbesteding vertegenwoordigt een indicatieve waarde van €900.000,-. over een periode van vijftien jaar.
Deze opdracht bestaat uit:
• Levering gebruikersrechten van het financieel informatiesysteem
o Minimale modules van het systeem
o Uitbreiding met extra modules van het systeem
o Updates van het systeem
o Up to date houden van het systeem
• Levering dienstverlening
o De implementatie
o Data migratie
o Dataopslag en data beheer
o Back-up en back-up beheer
o Helpdesk en ondersteuning (inrichten en in stand houden helpdesk voor incidenten en wijzigingen)
o Documentatie (actuele functionele en technische beschrijving van het financieel systeem)
o Onderhoud (correctief, preventief, adaptief en functioneel onderhoud)
o Technisch applicatiebeheer
o Opleiding
o Nazorg
De aanbesteder volgt met deze aanbesteding de openbare procedure.
Bron: Tenderned zondag 10 juli 2022 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/266804