Restant interne transportmiddelen RWS – Aanbestedingsnieuws

Restant interne transportmiddelen RWS

Cartoon: Pixabay.com/RichardsDrawings

Diverse locaties binnen RWS gebruiken interne transportmiddelen ten behoeve van diverse werkzaamheden. Deze locaties hebben qua bouw verschillende kenmerken zoals hoogte magazijnen, ondergrond, binnen/buitenterrein e.d. die bepalend kunnen zijn voor het soort transportmiddelen en toebehoren. De aan te besteden opdracht betreft de aanschaf van interne transportmiddelen (heftrucks) en het tienjarig onderhoud hiervan, hierna respectievelijk te noemen levering en dienstverlening. De belangrijkste elementen van de opdracht zijn de aanschaf (koop) en het onderhoud van elektrisch voortbewogen interne transportmiddelen. Het onderhoud richt zich op het onderhoud van de nieuwe te verwerven interne transportmiddelen (na afloop van de garantieperiode). Aanbesteder wil de mogelijkheid hebben om binnen de genoemde productgroepen meerdere modellen af te nemen inclusief accessoires. De transportmiddelen dienen met bijbehorende oplaadmogelijkheid geleverd te worden.

In de scope van de leveringsraamovereenkomst zit de behoefte van vier heftrucks. Dit is onder te verdelen in twee keer een heftruck van 3 ton, één heftruck van 6 ton en één heftruck van 8 ton. De specificaties van de heftrucks staan vermeld in
het Programma van Eisen. ook in de scope is opgenomen het eventueel extra afnemen van nieuw materieel en/of extra accessoires. Gedurende de looptijd van leveringsraamovereenkomst kan opdrachtgever beslissen extra materieel en/of accessoires af te nemen als dit nodig is.

Het doel van deze aanbesteding is te komen tot twee overeenkomsten met één opdrachtnemer.
– Opdrachtgever gaat één leveringsraamovereenkomst aan voor de te leveren heftrucks inclusief de mogelijkheid tot de aanschaf van nieuw materieel/gewenste extra accessoires gedurende twee jaar (plus optie tot twee keer één jaar verlenging).
– Ook gaat opdrachtgever een dienstverleningsovereenkomst aan voor de duur van tien jaar (vierentwintig maanden garantie + acht jaar onderhoud). De dienstverleningsovereenkomst (het onderhoudscontract) gaat lopen zodra de levering van de interne transportmiddelen is voltooid. De aanbesteding verloopt volgens de openbare procedure. De openbare procedure is een procedure waarbij alle ondernemers mogen inschrijven.

Bron: Tenderned donderdag 4 april 2024 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/331340

Aanbestedingsnieuws 9e jaargang editie 5 april 2024

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *