Inrichting woonunits t.b.v. opvanglocaties Amersfoort – Aanbestedingsnieuws

Inrichting woonunits t.b.v. opvanglocaties Amersfoort

Foto: pixabay.com

De gemeente zoekt voor de inrichting van de opvanglocaties voor (Oekraïense) vluchtelingen naar een leverancier, die de inventaris voor deze locaties kan leveren/plaatsen en kan naleveren/plaatsen. Initieel gaat de opdracht over het leveren van de inventaris op de locaties Hardwareweg 4 en 6. Deze locaties dienen te worden voorzien van een basisinrichting en een keukeninventaris voor de wooneenheden, en inrichting van de beheer-en wasruimtes:
• Bedden en toebehoren zoals dekbed, kussen en lattenbodem
• Tafels en stoelen
• Kasten
• Keukeninventaris
• Inventaris voor de beheerruimtes (o.a. bureau + stoel, archiefkasten, vergadertafels, koelkast)
• Inrichting van de wasruimte met professionele wasmachines en drogers.
De precieze opsomming van de benodigde inventaris is opgenomen in het prijzenblad.

De opleverdatum van deze nieuwe locaties staat gepland op 19 april 2024. De opdracht bevat daarnaast de plaatsing en installatie van de inventaris zodat deze werkend en bruikbaar is opgeleverd. Naast de eenmalige inrichting van de locaties wil opdrachtnemer optioneel inventaris kunnen afnemen. Deze inventaris dient als vervanging voor de geleverde inventaris maar ook bij de inrichting van mogelijke nieuwe locaties.

De gemeente wil een overeenkomst aangaan voor de duur van twee jaar met de optie tot verlenging van tweemaal één jaar. De verwachte ingangsdatum is 4 maart 2024. De gemeente kiest voor het aangaan van een raamovereenkomst met één opdrachtnemer om de voorwaarden waaronder de gemeente gedurende de komende vier jaar het geheel van de repeterende
leveringen wil afnemen, vast te leggen. De omvang van de behoefte van de gemeente is onzeker, maar zodra er een behoefte is ontstaan, wil de gemeente die snel kunnen voldoen onder de afgesproken voorwaarden. Daarmee hoopt de gemeente de continuïteit van haar bedrijfsvoering veilig te stellen. De raming van initiële bestelling voor de locaties aan de Hardwareweg wordt geraamd op €250.000,-.
Vanwege de grote mate van onzekerheid over de behoefte van de gemeente aan inventaris voor de opvanglocaties hanteert de gemeente een raming van minimaal € 150.00,- en maximaal €400.000,- voor de duur van de overeenkomst.

Deze Europese aanbesteding vindt plaats door middel van de openbare procedure. De gunning van de opdracht zal plaatsvinden op basis van laagste prijs.

Bron: Tenderned donderdag 14 december 2023 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/319709

Aanbestedingsnieuws 8e jaargang editie 15 december 2023

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *