Sociale verzekeringsbank wil contactcenter vernieuwen – Aanbestedingsnieuws

Sociale verzekeringsbank wil contactcenter vernieuwen

De SVB wil technologisch de volgende stap maken in het kader van de continuïteit en stabiliteit in de dienstverlening aan de burger en aan haar ketenpartners. De behoefte en de noodzaak om telefonisch bereikbaar te zijn voor de doelgroep die de SVB bedient, is een blijvend vereiste. Aangezien burgers de SVB van over de hele wereld bellen, dient de telefonische bereikbaarheid daarin te voorzien.

De SVB wil met deze aanbesteding de dienst Communication Platform as a Service (CPaaS) verwerven. CPaaS behelst binnen het kader van deze aanbesteding het leveren van communicatiefunctionaliteiten zoals contactcenter- en bedrijfscommunicatiefunctionaliteiten.

De Sociale Verzekeringsbank (SVB) is uitvoerder van wetten en regelingen in het kader van de sociale zekerheid, zoals het AOW-pensioen, de kinderbijslag en de AIO. Ook verzorgt de SVB de uitbetaling van de salarissen en declaraties van het persoonsgebonden budget (PGB).

SVB zegt te zorgen dat haar klanten op tijd weten en krijgen waar zij recht op hebben en zegt hen in 1 keer goed en zo snel mogelijkte helpen.

Bron: Tenderned, 22 januari 2019 https://www.tenderned.nl/tenderned-tap/aankondigingen/156545;section=0

 

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Translate »