Kantoorartikelen Vrije Universiteit Amsterdam – Aanbestedingsnieuws

Kantoorartikelen Vrije Universiteit Amsterdam

Foto: pixabay.com

De opdracht in deze aanbesteding van de Vrije Universiteit Amsterdam betreft de levering van kantoorartikelen. De scope van deze opdracht betreft het leveren van:
• Kantoorartikelen;
• Facilitaire producten (hygiëne & reiniging);
• Toner- en inktjetcartridges;
• Datamedia en accessoires (USB-sticks, hoesjes voor telefoon en tablet e.d.)

Buiten de scope van deze opdracht vallen:
• Sanitaire middelen;
• Computer & elektronica toebehoren (toetsenborden, muizen, kabels e.d.);
• Print- en kopieerpapier, toners en toebehoren voor de multifunctionals en voor de apparatuur van de reprografie.

De omzetwaarde ten behoeve van deze aanbesteding wordt geraamd op €120.000,- (inclusief btw) per jaar. De af te sluiten raamovereenkomst biedt geen garantie op de omzet voor de inschrijver(s). Aan de opgegeven omzetgegevens, volumes, percentages etc. kunnen geen rechten worden ontleend.  De aanbesteding betreft een Europese aanbesteding volgens de openbare procedure. Het doel van deze aanbesteding is om te komen tot een raamovereenkomst met één opdrachtnemer.
De raamovereenkomst wordt afgesloten voor een periode van twee jaar met een eventuele optie tot verlenging van twee keer één jaar onder gelijkblijvende condities. De verwachte ingangsdatum van de raamovereenkomst is 1 mei 2024. Gunning vindt plaats op basis van het gunningscriterium beste prijs-kwaliteitsverhouding (BPKV). Subcriteria kwaliteit
W1. Webshop
W2. MVO (duurzaamheid en mens)
W3. Dienstverlening

Bron: Tenderned maandag 28 november 2023 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/317969

Aanbestedingsnieuws 8e jaargang editie 29 november 2023

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *