ICT hardware Veiligheidsregio Noord- en Oost- Gelderland – Aanbestedingsnieuws

ICT hardware Veiligheidsregio Noord- en Oost- Gelderland

Illustratie: pixabay.com

Het streven van de Veiligheidsregio Noord- en Oost- Gelderland (VNOG) is om de laptops van de medewerkers van de VNOG eens in de vijf jaar te vervangen. Dit heeft onlangs plaatsgevonden. In tegenstelling tot de laptops worden de telefoons niet met een groot vervangingstraject aangeschaft: de telefoons worden doorlopend vervangen. Daarnaast heeft de VNOG ook op regelmatige basis nieuwe monitoren en ICT-accessoires nodig. Van de basis hardware houdt de VNOG een kleine eigen voorraad aan, via bestellingen wordt deze aangevuld. Voor meer specifieke items wordt geen voorraad aangehouden, deze worden naar behoefte besteld.

De VNOG wil toe naar het tijdig en op afroep voorzien van de VNOG-medewerkers van ICT-middelen die nodig zijn voor het
dagelijks gebruik. Een gemakkelijk bestelproces met een sneller levering van ICT-hardware en een eenvoudige administratieve afhandeling van facturatie en service. Een sterke partner voor ingewikkeldere samenstellingen of producten waar de kennis van de partner een meerwaarde oplevert. Meer concreet zijn we op zoek naar een partner voor de levering van:
• Hardware ten behoeve van kantoorautomatisering (bijvoorbeeld laptops, tablets, desktops, monitoren).
• Het leveren van ICT-accessoires (bijvoorbeeld muizen, toetsenborden, headsets, kabels en adapters, dockingstations).
• Hardware ten behoeve van de operationele informatievoorziening (bijvoorbeeld tablets).
• Het leveren van mobiele devices (telefoons).
• Een eenvoudig bestelproces.
• Keuzes op basis van eventueel een standaard productlijn of een vrijheid van keuze daarin.
• Een betrouwbare indicatie van levertijden (realtime aantallen van de aanwezige voorraad, zowel de eigen voorraad als die van de distributeur).
• Een snelle levering van de gewenste spullen.
• Een track-and-trace van de bestelde spullen (van het gehele logistieke proces: bestelling tot levering).
• Een heldere financiële en administratieve afhandeling van het geheel (met daarbij de mogelijkheid om maandelijks een verzamelfactuur te ontvangen van de bestelde spullen in de betreffende maand).
• Voor bulkorders de mogelijkheid om een special bids aan te vragen i.v.m. staffelkorting.
• Goede en gedegen garantieafhandeling.

Het doel van deze aanbesteding is een sluiten van een raamovereenkomst. De maximale waarde van deze raamovereenkomst bedraagt €1.250.000,-. De looptijd van de raamovereenkomst gaat in op 1 april 2024. Deze raamovereenkomst eindigt van rechtswege op 31 maart 2028, of eerder, indien de maximale waarde van €1.000.000,- bereikt wordt, afhankelijk van wat zich het eerst voordoet. Aan de raming van deze raamovereenkomst kunnen geen rechten worden ontleend. Voor deze opdracht hanteert de aanbestedende dienst een Europese openbare aanbestedingsprocedure. Gunning van de opdracht zal plaats vinden aan de hand van het gunningscriterium BPKV.

Bron: Tenderned donderdag 21 december 2023 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/320630

Aanbestedingsnieuws 8e jaargang editie 22 december 2023

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *