ERP systeem – Omgevingsdienst Noord-Holland Noord – Aanbestedingsnieuws

ERP systeem – Omgevingsdienst Noord-Holland Noord

foto: Pexels.com

Het doel van deze aanbesteding van de Omgevingsdienst Noord-Holland Noord (ODNHN) is het selecteren van één partner die een bewezen staat van dienst heeft in het ter beschikking stellen van vergelijkbare ERP functionaliteit en -implementaties, al bestaande bedrijfssoftwaresysteem “best-practices” heeft om deze bij ODNHN te implementeren en de organisatie hierin kan adviseren en ondersteunen. Door deze aanbesteding is ODNHN verzekerd van een toekomstbestendig ERP-systeem dat aansluiting vindt bij de doelstelling van ODNHN: complexiteitsreductie inclusief uitfasering maatwerk en procesoptimalisatie binnen de afdeling Bedrijfsvoering. Wij zoeken naar een partner die een totaaloplossing biedt, waaronder wij verstaan functionaliteit ter ondersteuning van de volgende processen:
1. Financiële processen, planning & control, grootboek, debiteuren, crediteuren, verplichtingen, vaste activa
2. HRM, salarisadministratie, personeelsadministratie, verzuim, P&O
3. Inkoop/Verkoop
4. Contractadministratie en -beheer
5. Contracten en facturatie c.q. betalingen
6. Koppelingen met andere systemen

Eén en ander ondersteund door (standaard) managementrapportages, dashboards en zelf te configureren rapportages op basis van ingevoerde, aanwezige of gelogde data met een exportfunctie. Met het oog op de beheersbaarheid van het nieuwe bedrijfssoftwaresysteem vraagt ODNHN een geïntegreerde oplossing met releasebeleid dat de totale oplossing betreft. Op basis van verificatiegesprek wordt de inschrijver die de hoogste totaalscore heeft behaald, gevraagd om te laten zien of er daadwerkelijk voldaan kan worden aan de eisen en ingevulde wensen. Na een positief oordeel in het verificatiegesprek wordt
aan deze inschrijver een praktijktoets gevraagd. ODNHN heeft als doel om het huidige maatwerk uit te faseren en in het nieuwe
bedrijfssoftwaresysteem geen maatwerk te gebruiken; ODNHN gaat uit van de aanwezige standaard functionaliteit van de software van de inschrijver. ODNHN heeft het voornemen om één partner te contracteren. Waarbij leveranciers en één eventuele implementatiepartner zich als combinatie kunnen inschrijven in het aanbestedingstraject. Beide samenwerkende partijen worden dan gezien als één partner en partijen dienen tijdens de aanbesteding en het implementatietraject zich ook als zodanig op te stellen. Eisen die worden gesteld aan de leverancier dienen dan voor zowel de leverancier als de
implementatiepartner te gelden.

De ingangsdatum van de af te sluiten overeenkomst is 22 februari 2023. De einddatum van de overeenkomst is 21 februari 2028. De overeenkomst kan daarna telkens met twee jaar worden verlengd. ODNHN is van plan om een overeenkomst aan te gaan met de inschrijver die de economisch meest voordelige inschrijving met de beste prijs-kwaliteitsverhouding heeft gedaan.

Bron: Tenderned woensdag 28 september 2022 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/273418

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *