Service management systeem – Koning Willem I College – Aanbestedingsnieuws

Service management systeem – Koning Willem I College

afbeelding: pixabay.com

Het Koning Willem I College is ontstaan uit een fusie tussen het Koning Willem I College en De Leijgraaf. Op 1 januari 2022 zijn de besturen gefuseerd, per 1 augustus 2022 vormen de twee organisaties samen één onderwijsinstelling. De nieuwe mbo-instelling is voor studenten – van jong tot oud . In onze schoolgebouwen (in ’s-Hertogenbosch, Oss, Veghel en Cuijk) geven we onderwijs. Het vak leren, gebeurt op de werkplek. De aan te besteden opdracht wordt als volgt gedefinieerd:
Het voorzien in een Service Management Systeem (SMS) voor de volledige organisatie van Koning Willem I College.
De volgende onderdelen zijn onderdeel van het SMS voor Koning Willem I College:
• Change management
• Configuratie management
• Request management
• Service Level Management
• Taakbeheer
• Gebruikersinterface
• Incident management
• Rapportages en dashboard
• Problem Management
• Kennisbeheer
• Licentie Management
• Gebouw- en ruimtebeheer
• Workflow Management
• Reserveringen
• Self Service Portal
• Informatiebeveiliging
• Infrastructuur
• Koppelingen
• Authenticatie en autorisatie
• Minimale eisen SLA
• Systeemconfiguratie

Contractbeheer is geen onderdeel van deze aanbesteding. De totale waarde van de opdracht wordt begroot op €840.000,- inclusief btw. Dat is als de waarde van de opdracht op jaarbasis gelijk blijft, en alle verlengingen worden afgeroepen. Bij uitvoering van de aan te besteden opdracht is de volgende kerncompetentie van belang dat opdrachtnemer ervaring heeft met het implementeren van een Service Management Systeem binnen een VO/MBO/HBO organisatie met in ieder geval 6.000 leerlingen.

Koning Willem I College is op zoek naar een leverancier die haar voor langere termijn in een SMS kan voorzien. Zij heeft het streven een partnership op te bouwen met de leverancier dat resulteert in een langdurige samenwerking. De aanbesteding leidt daarom tot een zesjarige overeenkomst met aansluitend vier keer twee jaar als optie (zes + twee + twee + twee + twee = maximaal veertien jaar),

NDR: We zetten het stompzinnige maar weer een keer erbij, om te laten zien dat als je op het Koning Willem I werkt, je toch heel wat beter kan rekenen dan de gemiddelde IT-er die op deze aanbesteding reageert. ( 280 x 6 + 4√4).
Door het toepassen van de optiejaren behoudt aanbestedende dienst haar flexibiliteit mocht het partnership niet behaald worden. Daarnaast heeft deze overeenkomst een tussentijdse opzegtermijn van twaalf maanden voor opdrachtgever.
De overeenkomst gaat in op 6 januari 2024. De volledige implementatie is op dat moment afgerond, zodanig dat het systeem gebruikt kan worden zoals beschreven in deze aanbestedingsstukken.

Bron: Tenderned zondag 22 januari 2023 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/286181

Aanbestedingsnieuws 7e jaargang editie 24 januari 2023

 

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *