Marktconsultatie parkeerautomaten gemeente Utrecht – Aanbestedingsnieuws

Marktconsultatie parkeerautomaten gemeente Utrecht

Foto: Taxameter.nl

De gemeente Utrecht gaat een Europese aanbesteding parkeerautomaten uitvoeren. Op 31 december 2023 expireert de huidige overeenkomst. Het doel van de aanbesteding is om een nieuwe leverancier te selecteren voor de levering en onderhoud van parkeerautomaten voor een langere periode.

De aanbesteding bestaat uit:

  • Vervanging cq upgrade van het huidige areaal van ca. 500 automaten.
  • Contract voor beheer en onderhoud.
  • Raamovereenkomst voor nieuwe leveringen

Voorafgaand aan de aanbesteding wil de gemeente graag met marktpartijen van gedachten wisselen over de opzet van de aanbesteding en de mogelijkheden. Met deze marktconsultatie wil de gemeente Utrecht de beoogde scope van de opdracht toetsen en inzichten ophalen waarmee de aanbestedingsprocedure zo succesvol mogelijk kan verlopen.

In de gemeente Utrecht staan 882 parkeerautomaten. Voor de komende jaren is het streven het huidige areaal aan automaten terug te brengen naar ca. 500. Daarnaast worden er naar verwachting ook jaarlijks nieuwe betaald parkerengebieden aangewezen waar automaten geplaatst moeten worden.  De huidige automaten zijn onder te verdelen in 2 typen;

  • –     Type 2120: 776 stuks
  • –     Type CWTCT: 106 stuks

De gemeente is eigenaar van de automaten. De consultatie bestaat uit een schriftelijk deel en een informatie bijeenkomst. U wordt verzocht de vragen uit het schriftelijk deel uiterlijk op 1 april te beantwoorden e daarin ook aan te geven of u bereid bent op 8 april 2022 een toelichting te geven. Het tijdstip wordt nog bepaald. Vragen over de consultatie zelf kunt u via Tenderned indienen vóór 18 maart 2022 11:00.

Bron: Tenderned zondag 13 maart 2022 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/255645

 

 

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Translate »