Gemeente Hoeksche Waard besteedt de opdracht betreffende de levering en implementatie van een nieuw financieel informatiesysteem en alle aanverwante dienstverlening ter vervanging van de huidige applicatie aan.
Voor de nieuwe situatie is de gemeente op zoek naar een Cloud-oplossing, waarbij de applicatie en de data buiten de deur staan en waarbij ook het beheer en de beveiliging zoveel mogelijk worden gedaan door de Leverancier.
De aanbesteding richt zich primair op vervanging van de bestaande functionaliteit ter ondersteuning van de volgende bedrijfsfuncties en processen: • Activabeheer; • Begrotingbeheer; • Betalingbeheer; • Crediteurenbeheer; • Debiteurenbeheer; • Facturering; • Grootboekbeheer; • Vermogensbeheer (Treasury); • Rechten en Verplichtingen; • Reserves en voorzieningen; • Kostenverdelingen; • Verplichte Rapportages CBS (IV3); • BTW, BCF en VPB; • Projecten. Er maken circa 400 medewerkers gebruik van het systeem waarvan 40 medewerkers intensief.
Bron: Tenderned, 22 april 2024
Zie ook: "https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/333760