Groningen gunt buitenreclame aan Exterion

Groningen heeft de aanbesteding van de gemeente voorlopig gegund aan buitenreclame-exploitant Exterion Media. Het contract wordt aangegaan voor een periode van 10 jaar en heeft betrekking op zowel traditionele- als digitale reclamerechten in de stad Groningen.

©Exterion 2018

Het nieuwe contract start 1 juli 2018 en betreft reclamerechten in bushokjes, europanels en digitale objecten. Met de toevoeging van deze aanbesteding vult Exterion Media haar bestaande portfolio in Groningen aan met zowel extra traditionele objecten als digitale objecten en is daarmee de enige buitenreclame-exploitant in Groningen.

Exterion Media zal met haar objecten aanwezig zijn op A-locaties zoals de Grote Markt en middenin populaire winkelgebieden, maar ook op de Gedempte Zuidergracht, Groningen CS, het Groninger Museum, vlak voor de Rijksuniversiteit en aan de voet van de Martinitoren.

Vanaf 1 juli worden de huidige abri’s en europanels van de huidige exploitant in de Diepenring vervangen of verwijderd.

Eric Kip, Managing Director, Exterion Media: “Groningen heeft het helemaal en zeker voor ons! Nadat we de afgelopen jaren de stad Groningen hebben gedeeld met anderen zijn we ongelofelijk blij en trots dat we de komende 10 jaar deze mooie concessie op exclusieve basis mogen exploiteren.”

Bron: Exterion, 6 juni 2018

redactie Auteur

Geef een reactie