Vervangen en onderhouden van toegangscontrolesysteem in Stadhuis en Stadskantoor Breda – Aanbestedingsnieuws
MobileMobile

Vervangen en onderhouden van toegangscontrolesysteem in Stadhuis en Stadskantoor Breda

Foto: Pixabay.com

Deze aanbesteding met een Europese niet-openbare procedure om tot gunning te komen van het project:
“Vervangen en onderhouden van toegangscontrolesysteem in vier gebouwen van de gemeente Breda”.
Het werk zoals beschreven in de technische omschrijving omvat het ontwerpen, berekenen, leveren, monteren, bedrijfsvaardig opleveren en onderhouden van de navolgende installaties met bijkomende voorzieningen op de locaties:
• Stadskantoor gebouwen A, B en C aan de Claudius Prinsenlaan 10
• Stadhuis aan Grote Markt 38 + Stadserf 2
Deze gebouwen van de gemeente Breda moeten voorzien worden van toegangsbeveiligingsmaatregelen inclusief het onderhouden hiervan. Met betrekking tot deze maatregelen moet gedacht worden aan:
• Bouwkundige maatregelen zoals het plaatsen van vier tourniquets (inpandig) waarvan twee met een aparte mindervaliden toegang die tevens als nooduitgang zullen dienen;
• Elektronische maatregelen zoals het vervangen van 70 paslezers en het plaatsen van 15 nieuwe paslezers bij toegangsdeuren (aan de buitengevel en inpandig);
• Het leveren van 3.000 toegangspassen alsmede het leveren en installeren van een gebruiksvriendelijk toegangscontrole systeem (software en hardware);
• Het koppelen van het toegangscontrole systeem aan het bestaande Technische Security Management Systeem (Ats8600 merk Aritech);
• Preventief en correctief onderhoud van het geleverde werk voor een periode van vijf jaar (met een optie tot verlenging van vijfmaal één jaar);
• Het incidenteel aanleggen van bekabeling.

Doel van deze aanbesteding is één leverancier te contracteren die deze producten en diensten inclusief onderhoud kan leveren en uitvoeren zoals genoemd in de technische omschrijving. De technische omschrijving wordt (samen met overige documenten) ter beschikking gesteld aan de geselecteerde gegadigden. Met inachtneming van de genoemde uitgangspunten voor het project en de gewenste opleverdatum wordt vooralsnog uitgegaan van de volgende planning:
Start september 2021 – Einddatum december 2021.

Bron: Tenderned 3 mei 2021 https://www.tenderned.nl/tenderned-tap/aankondigingen/226837

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *