Schoonmaakdienstverlening Stichting Cito – Aanbestedingsnieuws

Schoonmaakdienstverlening Stichting Cito

Foto: Google Streetview

Bij Stichting Cito Instituut voor Toetsontwikkeling wordt al 55 jaar toetsen en examens gemaakt. Het doel van de aanbesteding is het contracteren van een leverancier die zorgdraagt voor de schoonmaakdienstverlening op de locatie van de aanbestedende dienst in Arnhem. Het betreft één kantoorpand. Binnen deze kantoorlocatie zijn momenteel twee huurders actief. De ruimten die alleen door deze huurders worden gebruikt, vallen buiten deze opdracht. De huurders zijn zelf verantwoordelijk voor het aanstellen van een schoonmaakbedrijf. Het staat inschrijver vrij om na gunning van deze aanbesteding met deze huurders in gesprek te gaan om zelf afspraken te maken wat betreft het schoonmaakonderhoud.
De gemeenschappelijke ruimten vallen wel binnen de scope van deze aanbesteding. De kosten van deze gemeenschappelijke ruimten vallen onder een aparte kostenplaats en zullen apart in rekening moeten worden gebracht. Deze verdeling van kostenplaatsen zal na gunning bekend gemaakt worden.

Bij de schoonmaakdienstverlening is de glasbewassing als optioneel opgenomen. Alleen separatieglas (laag), het glas van de tourniquet en het glas van de buitenentree is bij de reguliere schoonmaakwerkzaamheden opgenomen. Bij de schoonmaakdienstverlening zijn ook diverse afroepwerkzaamheden opgenomen. De afroepwerkzaamheden zijn in alle gevallen optionele werkzaamheden.
De opdracht bestaat uit de onderstaande werkzaamheden (niet limitatief):
• Gehele reguliere binnen reiniging van de locaties;
• Gehele periodieke binnen reiniging van de locaties;
• Glasbewassing separatieglas (tot reikhoogte), het glas van de tourniquet en glasbewassing entree;
• Vloeronderhoud (per m2);
• Vloeronderhoud periodiek;
• Ondersteuning keuken (o.a. koffieautomatenbeheer en spoelkeuken);
• Aanvullen van sanitaire voorzieningen (inkoop wordt door Aanbestedende dienst verzorgd).
Optioneel:
• Glasbewassing separatieglas (per m2);
• Glasbewassing inclusief kozijnen binnen- en buitenzijde;
• Incidentele en specialistische schoonmaakwerkzaamheden;
• Dagelijkse sanitaire naloop.
Het opnemen van optionele werkzaamheden betekent dat aanbestedende dienst niet de plicht heeft bij inschrijver af te nemen, maar ook een offerte bij een derde kan aanvragen.

Inschrijver dient bij aanvang van de overeenkomst het schoonmaakpersoneel van de huidige leverancier over te nemen. Parkeren is niet mogelijk op de locatie van aanbestedende dienst. Inschrijver dient er rekening mee te houden dat er betaald aan de straat geparkeerd moet worden. Deze kosten zijn voor rekening van inschrijver.

Het doel is om een overeenkomst te sluiten met één leverancier van schoonmaakdiensten. De overeenkomst zal beoogd te worden aangegaan voor een periode van vier jaar, met de mogelijkheid tot tweemaal een optionele verlenging van twee jaar. De beoogde ingangsdatum van de overeenkomst is 1 oktober 2025.

Bron: Tenderned woensdag 19 februari 2025 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/368008

Aanbestedingsnieuws 10e jaargang editie 20 februari 2025

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Translate »