schoonmaakdienstverlening Elker Jeugdhulp & Onderwijs – Aanbestedingsnieuws

schoonmaakdienstverlening Elker Jeugdhulp & Onderwijs

Elker Haren. Foto: Google Streetview

Elker helpt ouders, kinderen, jongeren en scholen in Noord-Nederland bij complexe opgroei-, onderwijs- en
opvoedvragen door de inzet van (hoog)specialistische hulp. De te verstrekken opdracht in deze niet-openbare aanbesteding omvat de volgende werkzaamheden:
reguliere schoonmaak (dagelijkse schoonmaak en periodieke schoonmaak);
extra schoonmaakopdrachten boven op het bestek;
overige schoonmaak (specialistische schoonmaak o.a. vloeronderhoud, raambewassing binnen en separatieglas en vullen van sanitaire middelen);
regievoering over eigen beheer op de locatie Cantersveen en Sont (de operationele aansturing van het eigen
schoonmaakpersoneel van Elker bij schoonmaakonderhoud, vervangen van het schoonmaakpersoneel bij ziekte en vakantie (op regiebasis), op verzoek (op regiebasis) eigen schoonmaakpersoneel van Elker te scholen/te trainen in programma’s, middelen en materialen;
het leveren van de schoonmaakmiddelen en -materialen;
open- en sluitronde gebouwen aan de Haydnlaan, inclusief sluiten deuren en ramen en opzetten alarm volgens
vastgelegde procedure.

Het betreft schoonmaakwerkzaamheden op de volgende locaties:
Hoogeweg 9 (Unit 2 en Unit 3), Groningen
Cantersveen 4, Haren
Haydnlaan 6, Groningen
Sont 16, Veendam
De Lijnbaan 1, Bedum.

De belangrijkste doelstelling die Elker met deze aanbesteding wil bereiken, is het op transparante en objectieve wijze selecteren van de best passende leverancier met de beste prijs-kwaliteitsverhouding. Met deze leverancier wil Elker een langdurige samenwerking aangaan, die een zakelijke insteek heeft, maar ook op partnership is gebaseerd. Taken en verantwoordelijkheden van beide partijen worden duidelijk vastgelegd in een raamovereenkomst. Kern van de samenwerking is het bereiken en behouden van optimale kwaliteit die leidt tot:
klanttevredenheid;
verlaging van de integrale kosten, en;
die zichtbaar wordt gemaakt door middel van passende managementinformatie.

Voor Elker is het noodzakelijk dat de raamovereenkomst beheersbaar, transparant en eenvoudig toepasbaar is.
Doelstelling voor alle gebouwen voor wat betreft het schoonmaakonderhoud is dat cliënten, medewerkers en bezoekers dagelijks ervaren dat zij in een schone omgeving verblijven, werken of worden ontvangen. Deze doelstelling dient gerealiseerd te worden binnen de nu en in de toekomst gestelde budgetkaders. Na de gunningsfase zal het definitieve budgetkader voor 2022 worden vastgesteld. Elker onderschrijft de uitgangspunten van de gedragscode schoonmaakbranche “Code Verantwoordelijk
Marktgedrag” en wil alleen zaken doen met een ondernemer die de geldende wet- en regelgeving en de geldende CAO in het schoonmaak- en glasbewassingsbedrijf naleeft en die voldoet aan de eisen van goed werkgeverschap. Inschrijver dient de code verantwoordelijke marktgedrag te hebben ondertekend.

Elker spendeert op dit moment jaarlijks voor circa €332.000,- (excl. BTW) aan externe schoonmaakdiensten op de hierboven genoemde locaties. Deze informatie is slechts ter indicatie.  Elker is voornemens om met één partij een raamovereenkomst aan te gaan voor de duur van drie jaar met een verlengingsoptie van viermaal maximaal twaalf maanden. De verwachte ingangsdatum van de raamovereenkomst is 1 mei 2022. 

Bron: Tenderned donderdag 30 september 2021 https://www.tenderned.nl/tenderned-tap/aankondigingen/239605

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *