Schoonmaak panden Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost – Aanbestedingsnieuws

Schoonmaak panden Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost

Illustratie: pixabay.com

Door middel van deze aanbesteding wil de aanbestedende dienst zorgen en borgen dat medewerkers van de Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost (VRBZO) in een hygiënische en schone werkomgeving kunnen werken en hierbij zo min mogelijk hinder ondervinden van de schoonmaakwerkzaamheden. In de samenwerking verwacht VRBZO heldere afspraken te maken met de dienstverlener, deze worden actief gemonitord en gecontroleerd. Waarbij de door dienstverlener opgegeven uren ook
daadwerkelijk nageleefd/ingezet worden bij het uitvoeren van de gevraagde werkzaamheden. Het is expliciet niet het doel om de schoonmaakwerkzaamheden te verrichten in zo min mogelijk uren.
Om tot een goed resultaat te komen dienen de volgende zaken worden geborgd:
– de kwaliteit (borging middels voorgeschreven AQL niveaus);
– de marktconformiteit van de prijs/prijzen;
– hoger tevredenheidsniveau (borging middels (onafhankelijk) onderzoek op belangrijkste punten (VSR-KMS en DKS) en correcte klachtenafhandeling);
– eenduidige werkwijze/afspraken;
– de beheersbaarheid (middels duidelijke werkprogramma’s en werkfrequentie);
– een goede aansturing en borging van het personeel (middels tag-registratie en aftekenlijsten).

Met één dienstverlener voor de schoonmaak van de panden (exclusief glasbewassing) wordt een overeenkomst aangegaan. De overeenkomst bestaat uit het uitvoeren van schoonmaakwerkzaamheden in de panden van VRBZO.
De aanbestedende dienst heeft de opdracht bewust niet in percelen verdeeld. VRBZO wenst:
– het aantal overeenkomsten, contacten en facturen te beperken;
– de overeenkomst en de interne kosten beheersbaar te houden;
– het aantal externe partijen die toegang hebben tot de panden van de VRBZO te beperken;
– de verantwoordelijkheden te centraliseren;
– uniforme werkwijze en aansturing.
De overeenkomst wordt aangegaan voor een periode van minimaal drie en maximaal vijf jaar. De ingangsdatum van de overeenkomst is 1 mei 2025.

De gegadigden hebben de mogelijkheid om de panden te schouwen. U kunt hiervoor een afspraak maken. De schouw staat gepland op 15 januari 2025. Het is niet toegestaan om tijdens de schouw vragen te stellen. Vragen worden enkel via de nota van inlichtingen gesteld en beantwoord.

Bron: Tenderned woensdag 25 december 2024 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/362515

Aanbestedingsnieuws 9e jaargang editie 26 december 2024

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Translate »