Personen, bedrijfs, handhaving en inspectie voertuigen Almelo
De gemeente Almelo heeft ten doel een specifiek deel van zijn wagenpark opnieuw aan te schaffen voor diverse afdelingen.
De opdracht bestaat uit twee percelen:
1. Personenwagens (Het voertuig betreft een kleine personenwagen uit het B segment conform RDC indeling)
2. Gesloten bestelwagens (Het voertuig is voorzien van twee of drie zitplaatsen en is gescheiden van de laadruimte doormiddel van een tussenwand)
De Opdrachtgever is VAN PLAN s een overeenkomst af te sluiten voor de levering van de volgende producten:
Perceel 11 Vijf personenwagens
Perceel 2 Elf gesloten bestelwagens
Genoemde omschrijving en aantallen zijn gebaseerd op de huidige situatie en dienen om inschrijvers op gelijke basis te laten calculeren. Aan de genoemde omschrijving en aantallen kunnen geen rechten worden ontleend. De definitieve aantallen worden in de implementatieperiode vastgesteld en kunnen gedurende het contract wijzigen. Het contract zal voorzien in additionele aankopen van voertuigen in de toekomst.
De looptijd van de overeenkomst is vastgesteld op achtenveertig maanden, met 9 december 2024 als startdatum.
Startdatum: 9 december 2024. De overeenkomst kan viermaal met één jaar verlengd worden. Optiejaren worden onder gelijkblijvende condities en voorwaarden (met uitzondering van de toegestane indexering zoals opgenomen in de overeenkomst) uitsluitend op initiatief van opdrachtgever geëffectueerd.
Bron: Tenderned woensdag 11 september 2024 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/348579
Aanbestedingsnieuws 9e jaargang editie 12 september 2024