Onderhoud speel- en sporttoestellen gemeente Veenendaal – Aanbestedingsnieuws

Onderhoud speel- en sporttoestellen gemeente Veenendaal

Foto: Pixabay

Opdrachtgever heeft een openbare buitenruimte waarin een divers aanbod is aan speelruimte. De instandhouding van het speelareaal is een belangrijke taak van ons openbaar beheer. Opdrachtgever is via een raamovereenkomst op zoek naar een contractpartner die de navolgende
werkzaamheden uitvoert op het gebied van onderhoud aan het speelareaal:
1. Het veilig en beschikbaar houden van alle speel- en sporttoestellen inclusief valondergronden binnen het areaal van de gemeente Veenendaal in overeenstemming met het Warenwetbesluit attractie- en speeltoestellen en de NEN-EN 1176 en 1177 speeltoestellen en bodemoppervlakken van speelplaatsen.
2. Uitvoeren van preventieve onderhoudsrondes om grotere gebreken direct te herstellen. Al het eenvoudig uit te voeren klein onderhoud dient te worden overgedragen aan Wijkservice van de gemeente Veenendaal. Afstemming over de definitie van ‘eenvoudig’ dient direct na gunning overeen te worden gekomen met opdrachtgever.
3. Het combineren van preventieve onderhoudsrondes met het uitvoeren van een veiligheidsinspectie (inclusief functioneel), waarbij alle speel- en sporttoestellen inclusief ondergronden in het areaal van gemeente Veenendaal eenmaal per jaar zijn geïnspecteerd.
4. Het uitvoeren van correctieve herstelmaatregelen aan speel- en sporttoestellen en de val dempende ondergronden die volgen uit meldingen van Wijkservice in Playmapping, eigen inspecties en/of opdrachtgever.
5. Het invoeren van de relevante onderhoudsgegevens (gebrekenlijst) en bijhouden van het logboek uitgevoerde herstelmaatregelen en/of overdracht naar Wijkservice in Playmapping.
6. Het zo hoog mogelijk verwerken op de R-ladder van speel- en sporttoestellen inclusief val dempende ondergronden en bijbehorende onderdelen in afstemming met opdrachtgever.

Aanbesteder wenst een overeenkomst af te sluiten met één contractpartner. De overeenkomst gaat in op 10 oktober 2025 en heeft een vaste looptijd van twee jaar. Na deze periode kan de opdrachtgever de overeenkomst verlengen met maximaal tweemaal twee jaar. Indien de gemeente besluit de overeenkomst voort te zetten dan is de opdrachtnemer (eenzijdig) verplicht mee te werken aan verlenging.

Bron: Tenderned woensdag 11 juni 2025 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/381898

Aanbestedingsnieuws 10e jaargang editie 12 juni 2025

 

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Translate »