Marktconsultatie positioneringsstrategie en communicatie-uitingen SVB
De SVB is van plan een aanbesteding voor het ontwikkelen van een positioneringsstrategie voor de SVB in de markt te zetten. Opdrachtnemer dient de positioneringsstrategie tot uitvoer te brengen in de vorm van een creatief concept en de daaruit voortvloeiende communicatie-uitingen (o.a. campagnes). De SVB zoekt een samenwerkingspartner om, op basis van de merkidentiteit van de SVB (buiten scope van de aanbesteding), een positioneringsstrategie te ontwikkelen. De positioneringsstrategie omvat het formuleren van een duidelijke kernboodschap die de unieke kenmerken en voordelen van de SVB als werkgever en dienstverlener benadrukt. Deze boodschap moet consistent worden verspreid aan de hand van communicatie-uitingen. Opdrachtnemer dient de positioneringsstrategie tot uitvoer te brengen in de vorm van creatieve concepten en de daaruit voortvloeiende communicatie-uitingen. Het doel van de strategie is om zowel het werkgeversimago, voor zowel bestaande als potentiële medewerkers, als de reputatie van de SVB als dienstverlener te versterken. De opdracht omvat een positioneringsstrategie, creatieve concepten en communicatie-uitingen.
De SVB hecht grote waarde aan de mening van marktpartijen en wil u graag raadplegen ter voorbereiding op de voorgenomen aanbesteding. Uw deelname en input wordt dan ook zeer op prijs gesteld. De marktconsultatie moet ervoor zorgen dat een aanbesteding aansluit op de mogelijkheden die de markt
biedt. Ook wil de SVB graag de markt betrekken bij het denkproces om in de voorgenomen aanbestedingsprocedure zo concreet mogelijk de eisen en wensen te formuleren. Deze marktconsultatie maakt uitdrukkelijk geen deel uit van een aanbestedingsprocedure.
in de vragenlijst bij de marktconsultatiedocumenten staan een aantal vragen vermeld. De SVB nodigt u uit om deze vragen te beantwoorden en via
Tenderned (de berichtenmodule) retour te sturen, ook indien u slechts een deel van de vragen kunt beantwoorden. De door u gegeven antwoorden zullen vertrouwelijk worden behandeld, en slechts in geaggregeerde vorm in een verslag worden opgenomen (anoniem en zonder concurrentie gevoelige informatie). Indien een geïnteresseerde aan de onderhavige marktconsultatie informatie verstrekt die hij als concurrentiegevoelig bestempelt, dan dient de geïnteresseerde dat uitdrukkelijk aan te geven.
Bron: Tenderned maandag 1 oktober 2024 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/351474
Aanbestedingsnieuws 9e jaargang editie 2 oktober 2024