Maatwerk kasten en vitrines – Koninklijk Conservatorium ( in herhaling) – Aanbestedingsnieuws

Maatwerk kasten en vitrines – Koninklijk Conservatorium ( in herhaling)

Foto: www.pexels.com

Een eerdere aanbesteding voor maatwerk kasten en vitrines, we schreven er in juli al over is voortijdig beëindigd en we nemen aan dat dit de vernieuwde aanbesteding is. Voor ons artikel over de eerdere aanbesteding, zie: Maatwerk kasten en vitrines – Koninklijk Conservatorium. 

De aanvraag nu betreft een opdracht voor het produceren, leveren en monteren van diverse maatwerk meubels.
Voor de prijsvorming moet het bij de aanbestedingsdocumenten gevoegde inschrijfformulier worden aangehouden voor wat betreft de exacte aantallen per kasttype. Alle kasten bestaan in basis uit 18 mm. berken multiplex B/BB kwaliteit, 2-zijdig beplakt met een mat witte harde kunststof plaat (hpl), kopse kanten multiplex gelakt. De deuren van de kasten en de zichtbare zijkanten van hoekkasten worden voorzien van hpl in een kleur die overeenkomt met RAL 9010, gecombineerd met een
hpl die overeenkomt met licht eiken fineer. De vitrinedeuren zijn van gehard gelaagd glas met facetrand en voorzien van rvs glasdeurscharnieren. Plinten zijn hpl zwart. Pootjes zijn massief eiken, geolied. De kasten worden met stalen hoeklijnen aan de wand verankerd. Kasten die staan op een vloerdilatatie tussen de wand van de zaal en de gang worden voorzien van een plintconstructie conform tekening D-07, waardoor de kasten met de wand kunnen meebewegen middels het aanbrengen van teflon geleidingsband. De uitwisselbare rekken en de steunpunten van bas- en cellorekken bekleden met 3 mm vilt. Lockerkasten worden uitgevoerd met een slank codeslot (Digilock Versa mini o.g.). De deuren van de overige kasttypen uitvoeren met cilinderslot. Alle materialen worden bemonsterd en ter beoordeling aan opdrachtgever voorgelegd.
Er is één optie die als meerprijs moeten worden aangeboden. Dat betreft een demontabel opzetstuk tussen bovenkant kast en systeemplafond. De opdrachtgever verwacht van de inschrijver op basis van haar expertise als professioneel meubelmaker een
aanbieding, waarin alles is opgenomen wat voor een goede en volledige uitvoering van de werkzaamheden noodzakelijk is. De onzekerheden rondom de oplevering van de nieuwbouw, de verhuisplanning en eventuele onvoorziene belemmeringen vragen om een flexibele en oplossingsgerichte opdrachtnemer. Voor alle meubels geldt een nazorgperiode van 12 maanden. De opdrachtnemer blijft ook na die periode volledig aansprakelijk voor gebreken die bij goed vakmanschap en/of het opvolgen van voorschriften van de leverancier niet zouden zijn opgetreden. Over onderhoud wenst de opdrachtgever nadere afspraken te maken.
 De gevolgde aanbestedingsprocedure is de Europese openbare aanbesteding (versnelde procedure).

De beoordeling van de inschrijvingen start direct na afloop van de inschrijvingstermijn. Het werk wordt gegund
op basis van de laagste prijs (inclusief fictieve korting). De totale inschrijfsom is inclusief de meerprijs voor de
omschreven optie. De gewenste uiterste datum waarop alle maatwerk meubels zijn geleverd is vrijdag 15 april 2022. Voor elke dag dat de einddatum die inschrijvers in hun planning hebben opgenomen eerder is wordt een fictieve korting op de inschrijfsom in mindering gebracht van €4.000,-.  De opdracht wordt gegund aan de inschrijver waarvan
de inschrijfsom inclusief fictieve korting het laagst isDe aanbestedende dienst neemt een gunningsbeslissing, die op 7 oktober 2021 aan alle partijen bekend wordt gemaakt.

Bron: Tenderned zondag 19 september 2021 https://www.tenderned.nl/tenderned-tap/aankondigingen/238769

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *