ICT-hardware Stichting Slachtofferhulp Nederland

Het doel van deze aanbesteding is een raamovereenkomst aan te gaan met drie inschrijvers die een inschrijving hebben ingediend met de beste prijs-kwaliteitsverhouding (BPKV) voor de gevraagde dienstverlening betreffende ICT-hardware. De opdrachtnemer zal op professionele wijze gestalte geven aan de ontwikkeling en uitvoering van het doen van de gevraagde dienstverlening in kader van deze aanbesteding. Opdrachtgever is gerechtigd met minder dan drie partijen een raamovereenkomst aan te gaan in het geval van onvoldoende geschikte inschrijvingen. In dat geval houdt het proces van minicompetities stand.
De omvang van de opdracht betreft de aanschaf van diverse ICT-hardwarecomponenten, waaronder mobiele telefoons, ter aanvulling of vervanging van de huidige ICT-hardware infrastructuur bij opdrachtgever. De omvang van de opdracht wordt bepaald door het tempo waarin opdrachtgever op economische of technische gronden de ICT-hardware vervangt. Voor de omvang van de opdracht mag worden gerekend op een gemiddelde vervangingstermijn van vier jaar met uitzondering van mobiele telefoons, hiervoor geldt een verwachte levensduur van ongeveer twee jaar. Opdrachtgever heeft de volgende IT-componenten en dienstverlening voor ogen om bij de toekomstige partners af te nemen:
De beoogde ingangsdatum van de raamovereenkomst is 1 mei 2025. De aanbesteding wordt overeengekomen door het sluiten van een Raamovereenkomst met drie inschrijvers voor een contractperiode van twee jaar met daarbij de optie voor opdrachtgever om de raamovereenkomst twee
keer te verlengen voor de duur van één jaar. Bij de beoordeling tot verlenging van de raamovereenkomst beoordeelt opdrachtgever onder meer de geleverde prestaties in totaliteit, inclusief de prijs-kwaliteitsverhouding en innovatie (o.b.v. de eisen en gunningscriteria in deze aanvraag).
Bron: Tenderned zondag 19 januari 2025 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/364246
Aanbestedingsnieuws 10e jaargang editie 21 januari 2025