Doelgroepenvervoer gemeente Krimpen aan den IJssel – Aanbestedingsnieuws

Doelgroepenvervoer gemeente Krimpen aan den IJssel

©ZAZ

Deze aanbesteding is opgedeeld in twee percelen:

Perceel 1: Leerlingenvervoer (inclusief vervoer Jeugdwet)
Perceel 2: Wmo-vervoer (inclusief vervoer Jeugdwet)
De Programma’s van Eisen voor deze percelen maken deel uit van de aanbestedingsdocumenten.

De opdracht in Perceel 1  bestaat uit het met ingang van 1 augustus 2025 vervoeren van leerlingen uit de gemeente van  opdrachtgever op individuele dan wel collectieve basis ten behoeve van het basisonderwijs op grond van richting, speciaal
basisonderwijs, (voortgezet) speciaal onderwijs en regulier onderwijs voor gehandicapte leerlingen. Het betreffen leerlingen met een toekenning aangepast vervoer van de opdrachtgever. Daarnaast behoudt de opdrachtgever het recht gedurende het contract jeugdigen (enkele jeugdigen vanuit de Jeugdwet) toe te voegen aan onderhavige opdracht.

De opdracht in perceel 2 bestaat uit het met ingang van 1 augustus 2025 vervoeren van geïndiceerde reizigers van de
opdrachtgever op individuele dan wel collectieve basis ten behoeve van Wmo-vervoer. Daarnaast behoudt de opdrachtgever het recht gedurende het contract jeugdigen (enkele jeugdigen vanuit de Jeugdwet) toe te voegen aan onderhavige opdracht.

De aanbestedende dienst wenst de continuïteit van het vervoer ten behoeve van personen binnen een kwetsbare doelgroep te garanderen. De aanbestedende dienst kiest dan ook voor een langere contractduur. Dit geeft de inschrijver tevens de mogelijkheid om een goede en duurzame invulling te geven aan de gestelde eisen binnen deze opdracht. De overeenkomst wordt aangegaan voor een periode van vier jaar, vanaf 1 augustus 2025. Hierbij wordt aangetekend dat de opdrachtgever van de optie gebruik kan maken deze overeenkomst twee keer met twee jaar te verlengen. De optiejaren biedt de aanbestedende dienst om bij een gewijzigde marktsituatie na vier jaar alsnog het doelgroepenvervoer opnieuw aan te besteden.
De inschrijvingen worden beoordeeld en gerangschikt op basis van het gunningscriterium beste prijs-kwaliteitsverhouding (BPKV). Bij de beoordeling gelden de volgende gunningscriteria:
• G1: Kwaliteitsplan personeel (max. 200 punten)
• G2: Kwaliteitsplan communicatie (max. 200 punten)
• G3A: Kwaliteitsplan start van het schooljaar (perceel 1) (max. 100 punten)
• G3B: Kwaliteitsplan implementatie (perceel 2) (max. 100 punten)
• G4: (Gewogen) Prijs (max. 400 punten)

Bron: Tenderned donderdag 20 februari 2025 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/368206

Aanbestedingsnieuws 10e jaargang editie 21 februari 2025

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Translate »