ANPR Camerahandhaving gemeente Waalwijk – Aanbestedingsnieuws

ANPR Camerahandhaving gemeente Waalwijk

Foto: ANPR- Camera.com

De opdracht in deze aanbesteding van de gemeente Waalwijk behelst het leveren, realiseren, gebruiksklaar maken en onderhouden van het ANPR
camerahandhavingssysteem. De diensten die binnen de scope van deze aanbesteding vallen zijn:
– De levering, implementatie en gebruiksklare oplevering van een systeem voor ANPRCamerahandhaving voor RVV-bebording C02, C12 en G7;
– Het gedurende minimaal tien jaar verzorgen van het technisch beheer en onderhoud en doorvoeren van alle softwarematige updates en upgrades van de geleverde systemen, waarvoor u via het sub-gunningscriterium een SLA aanbiedt met de KPI’s waaraan u voldoet. Hierin is duidelijk de scheiding tussen eerstelijns (beheerder, gemeente) en tweedelijns (leverancier) aangegeven alsmede een gebruikershandleiding op en van alle niveaus is opgenomen teneinde de bedrijfszekerheid te garanderen;
– Het bieden van een continuïteitsgarantie voor minimaal tien jaar op het voortdurend conform de gestelde eisen kunnen functioneren van het geleverde systeem.

Buiten de scope van deze aanbesteding vallen.
– Het aanvragen van aansluitingen op het laagspanningsnetwerk voor de Cameralocaties;
– Het leveren en plaatsen van bebording nabij de Cameralocaties;
– Het leveren en implementeren van een e-loket en/of vergunningapplicatie;
– Het verwijderen van de bestaande bebording;
– Het leveren van simkaarten t.b.v. data-communicatie, deze worden door de opdrachtgever beschikbaar gesteld;
– Het operationeel en functioneel beheer.
In het Programma van Eisen treft u de eisen voor de uitvoering van deze opdracht aan.

Voor deze opdracht volgt de gemeente Waalwijk een nationale openbare aanbesteding. De gemeente Waalwijk heeft het voornemen de opdracht te gunnen aan de inschrijver met de economisch meest voordelige inschrijving op basis van de beste prijs-kwaliteitsverhouding. De prijs is een TCO (Total Cost of Ownership) berekend over tien jaren, waarbij alle onderdelen van een marktconforme prijs zijn voorzien. Met de TCO wordt inzicht gegeven in alle kosten gerelateerd aan de aanschaf en gebruik van de camerahandhaving. De prijs waarop wordt beoordeeld is de som van de aangeboden totaalprijs (exclusief btw). De totaalprijs heeft een bovengrens van maximaal €110.000,- en een ondergrens van €50.000,-. Indien uw totaalprijs boven de €110.000,- uitkomt wordt u uitgesloten van verdere deelname aan deze aanbesteding.

Bron: Tenderned donderdag 19 september 2024 https://www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/349740

Aanbestedingsnieuws 9e jaargang editie 20 september 2024

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Translate »